Åter till söksidan

 
 

Namn på företaget 

Summera Support 

E-post 

info@summerasupport.se 

www-webbplats  

www.summerasupport.se 

 
 

Program 

Summera® Support ärendehanteringssystem 

Kort beskrivning 

Förenkla er hantering av ärenden och få nöjdare kunder. Summera Support ärendehanteringssystem är helt webbaserat och kan användas i alla branscher som t.ex fastighetsförvaltning, IT-support, städ, serviceverksamheter och kommuner.

Vi har idag fler än 150 kunder.

Summera® Support ärendehantering används bland annat till följande:
Felanmälan, Kundsupport, IT-Support, Garantiärenden, Intern Support, Intresseförfrågan, Arbetsorder, Reklamation samt Beställning. 

Bransch  

 

Operativsystem 

Webbaserat
App för surfplattor och smarta telefoner 

Annat operativsystem  

 

Funktioner: 

Statistik/historik
Internetanpassat
Kommunikationsprogram
Övrigt 

GRATIS? 

Gratis demo 

Pris från (enkelt program, eventuell lågprisversion)  

895 kr/mån inkl. 3 st handläggare 

Leverantörens kommentarer:  

ÄRENDEN KAN SKAPAS MED 5 OLIKA METODER
• Från formulär på er hemsida
• Från e-post
• Från mobiltelefon
• Via vårt API
• Från systemgränssnittet

FELANMÄLAN / SKAPA ÄRENDE
Kund får automatiskt en bekräftelse samt en länk när ärendet är skapat.
Efter att ett ärende skapas kan kunden hela tiden följa sina ärenden samt kommunicera i ärenden.

Samlingslistor med kundens ärenden för enklare åtkomst samt bättre översikt.
Anpassade formulär som dessutom enkelt kan nås från smart phone genom att läsa
av en QR-kod.


EXEMPEL PÅ SMARTA FUNKTIONER
Summera Support underlättar det dagliga arbetet samt förenklar för er att nå uppsatta kvalitetsmål. Efter att ärenden kommer in kan ni automatiskt eller manuellt tilldela ärendet till rätt handläggare.

• Automatiska aviseringsrutiner med e-post/SMS
• Uppföljning via e-post/SMS
• Dynamisk statusindikering
• Schemaläggning av återkommande åtgärder/ärenden
• Kategorisering med extra fält
• Klassificering
• Checklistor som kunden kan se och utförare checkar av
• Positionering av ärenden på karta
• Bifoga bilder/filer i ärende, även från mobil
• Loggning för efterhandsuppföljning av ärenden
• Makron för automatiska processer
• Kraftfull statistikmodul som kan exporteras till excel, pdf, bild m.m.


WEBBASERAT OCH SÄKERT
Summera Support är helt webbaserat och kräver inga server- eller klientinstallationer. All kommunikation sker via SSL-kryptering. Tjänsten lagras och drivs i en av Sveriges säkraste serverhallar.


FUNGERAR I ALLA WEBBLÄSARE
Summera Support fungerar i alla moderna webbläsare t.ex. Internet Explorer, Firefox,Google Chrome samt Safari.


MOBILA FUNKTIONER
Varje användare har en egen länk till sin ärendelista på hemskärmen i sin mobiltelefon, användarna kan från detta gränssnitt hantera ärenden fullt ut.
Fungerar i alla moderna operativsystem för smarta telefoner t.ex. Android, iOS samt Windows Phone.


Ring oss på 010-333 31 32 så berättar vi mer.
Vi utför gärna en distansgenomgång för er och ni har även möjlighet att testa systemet helt kostnadsfritt.

Läs mer om vårt ärendehanteringssystem på www.summerasupport.se 

 
 

http://www.programguiden.se

Sidan uppdaterad: 2017-10-01

Åter till söksidan